Dagen D

Klockan verkar har stannat på jobbet, den flög fram i förmiddags, men sedan slog den på en stoppsladd. Suck!
Idag började jag tidigare för att hinna hem så fort som möjligt , man vill ju inte missa några timmars spelande i onödan.

Battlefield Bad Company 2 kommer ju idag!!! julafton för alla som älskar spel. Redan nu sitter folk jag känner och spelar(kim) medans andra inte fick det med posten(niklas). Kan inte bärga mej snart, jag vill testa dom nya vapnen man får med Limited Edition, men det är lite synd att det bara finns LTD edition att köpa, man blir ju inte ensam om att äga en Thompson precis :)

I övrigt  kan nämnas att Just Cause 2 demot släpptes till 360 och Ps3 idag och att Red Dead Redemption blev flyttat fram till den 21 maj, 3 dagar innan jag fyller år så det blir inte svårt att hitta på vad jag ska önska för något :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0